نی نی کافه نی نی کافه ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کافه

نظرات (7)

نیکتا
4 دی 93 13:27
سلام من لینکتون کردم
شیرین
پاسخ
مرسی عزیزم . منم لینکتون کردم
مامان زهرا و بابا نعمت
4 دی 93 13:30
سلام من لینکتون کردم
شیرین
پاسخ
چشم من لینکتون کردم
فریده
4 دی 93 13:35
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
شیرین
پاسخ
چشم . تمام سسعی خود را میکنم .
مامان زهرا و بابا نعمت
4 دی 93 14:53
سلام عزیزم من لینکتون کردم
شیرین
پاسخ
چشم من لینکتون کردم
مامان زهرا و بابا نعمت
4 دی 93 14:54
ببخشید یه سوالم داشتم من میخوام برای وبلاگم موضوع بزارم چطوری اینکارو بکنم . عنوان مطالبمو می نویسم ولی وقتی میزنم نمیره رو اون مطلبم میشه راهنماییم کنی ممنون میشم ازت
شیرین
پاسخ
چشم الات میام تو وبلاگتون .
مامان زهرا و بابا نعمت
4 دی 93 17:49
خیلی ممنونم از راهنماییتون. من میرم قسمت "موضوعات مطالب" اونجا اول عنوان نوشته پایینش هم توضیحات من باید تو این دو قسمت چی بنویسم؟؟ بعدش که این 2 تا رو نوشتم ثبت میشه اصلا هیچ گزینه ای نیست که من بخوام موضوعم رو تیک بزنم یا روش کلیک کنم؟
شیرین
پاسخ
چشم منظورتان را فهمیدم الان میایم
مامان امیرحسین
7 دی 93 15:15
سلام دوست عزیز .از اینکه به وبم اومدید ممنونم .درخواست تبادل لینک کرده بودید ،من موافقم وبا کمال میل شما را جرئ دوستانم قرار دادم. امیدوارم از این به بعد بیشتر به هم سر بزنیم.
شیرین
پاسخ
مرسی مامان مهربون.چشم حتما.منم لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کافه می باشد