نی نی کافه نی نی کافه ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کافه

9 ماه و نظرات تائین نشده

1394/6/8 15:17
نویسنده : شیرین
737 بازدید
اشتراک گذاری

در طی 9 ماه این نظرات هنوز بدون تائید و بدون جواب مونده بودند خواستم به این انتظار خاتمه بدم . در ادامه ی مطلب سوالاتی در مورد کنکور ، رشته پزشکی ام و مطالب وب پرسیده شده که من جوابشون رو مختصر دادم.

سلام مامانها.بیشتر بازدید کننده های گرامی با اسم های خودشان یا اسم های تقلبی این سوالات رو از من پرسیدند و خب من صلاح ندونستم جواب بدم ولی چون آمار این سوالات داره بالا میره گفتم برای همیشه خاتمه بدم.پس سوالاتتون رو ببینید و جوابشون رو بخونید : (این نظر ها طی مدت 8 ماه جمع آوری شدند و هنوز که هنوزه تائید نشدند!)

1.  

 

 

جواب : من رشته ی علوم تجربی-شاخه محیط زیست میخونم میدونم اصلا ربطی به روانشناسی کودک نداره ولی خب علاقه زیاد من به این شغل زیاد بود پس تصمیم گرفتم در کنار رشته اصلیم روانشناسی هم بخونم(معلمانم در دانشگاه بهم تدریس میکنند ساعت فوق برنامه) و برایم کمی مشکل است که دو درس را در کنار هم فرا بگیرم اما با هر سختی که شده من میتوانم.اکنون در مدرسه ای کنار اتوبانمون تدریس دارم و از شغل و رشته ای که انتخاب کردم راضی هستم.

جواب : بله سال گذشته قبول شدم (متاسفانه نمیتونم اسم دانشگاه و فامیلی خودم رو بگم پس سوال نفرمائید)

نصف بیشترش رو براتون از سایت های معتبر بازنویسی کردم یعنی مطالب مفیدش رو بیرون کشیدم . تقربیا کمتر از نیمی از مطالب وب رو خودم تایپ کردم.به زبان عامیانه نمیشه تایپ کرد چون عصولا کلمات علمی که استفاده شده در زبان عامیانه وجود ندارد ولی من سعی خودم رو می کنم چشم .

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

همراه رایانه
9 مهر 94 13:36
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کافه می باشد