نی نی کافه نی نی کافه ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نی نی کافه

تولد نی نی کافه

1394/5/14 17:49
نویسنده : شیرین
393 بازدید
اشتراک گذاری

       1 سال از شروع فعالیت نی نی کافه می گذرد و من خوشحالم که در این سـال بلـند توانستم در کنار شما مادر های مهربان باشم و با تجربه هایم به شما کمک کنم . همچنین من در رشته روانشناسی کودک نیز موفقیت بزرگی کسب کردم . امیدوارم توانسته باشم به سوالات شما جواب و مشکلاتتون رو حل کنم . ممنون از اینکه 1 سال با من همراه بودید و باز هم امیدوارم در کنار هم بمونیم . دوستتون دارم . تولد نی نی کافه مبارکجشن

смайлик

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نیکـتا
17 مرداد 94 12:35
تــــــــــــــــــــــــــــولد وبــــــــــــــــــــــــــــــت مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارکــــــــــــــــــــــــــــــ
شیرین
پاسخ
مرسی گلکم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کافه می باشد