نی نی کافه نی نی کافه ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نی نی کافه

خشونت

1393/10/21 20:06
نویسنده : شیرین
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی از عادتهای خوب یا بد زندگی در عصر رسانه آن هم از نوع دیجیتالی، تمایل به یکجانشینی و استفاده از ابزار و آلات فناوری نوین به ویژه تلویزیون است. به طوریکه امروزه، رسانه ها به ویژه از نوع دیداری آن با قدرت خارق العاده خود، روزانه میلیونها نفر از افراد در اقصی نقاط کره زمین را بر یکجا میخکوب کرده و با دادن اطلاعات سریع به آنها در عرض چند ثانیه، دیگر مجالی برای بلند شدن از صفحه وسوسه انگیز رنگی را به آدمی نمی دهند. در این بین کودکان نیز به تقلید از بزرگسالان، به این روش عادت کرده و به جای اینکه وقت خود را صرف بازی با اسباب بازی های فکری و یا گشت و گذار در پارک ها و کشف طبیعت پیرامون خود نمایند، بیشتر اوقات را جلوی صفحه جادویی تلویزیون می گذرانند. به طوری که ساعت دقیق برنامه های مورد علاقه شان را از بر بوده و با لذت، لحظه شروع آن را از روی ثانیه ها می شمارند.امیدوارم مفید باشد.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

کوثر
21 دی 93 20:18
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای
شیرین
پاسخ
نه اسب سواری بلد نیستم و نمیام ! شوخی کردم دوست خوبم اومدم
مامانی
22 دی 93 0:32
سلام وبلاگتون خیلی زیبا واموزندست.استفاده کردم. بله با تبادل لینک موافقم
شیرین
پاسخ
باشه من لینکتون کردم
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 14:56
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم به شیرین عزیزم واسه تمام مطالب خوبش
شیرین
پاسخ
مرسی مامان مهربون
♥ایدا♥
23 دی 93 19:21
بهم سر بزن از دلنوشته هام دیدن کن دوست عزیزم
♥ایدا♥
24 دی 93 17:07
سلام اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده هم سر بزن شیرین جون
شیرین
پاسخ
باشه گلم
♥ایدا♥
25 دی 93 13:14
سلام شما چند سالتونه ؟؟؟ خیلی دوست دارم باهاتون دوست باشم به منم سر بزنید مطالبتون عالیه
شیرین
پاسخ
مرسی عزیزم اوندفعه هم گفتم من 17 سالمه
❀نیکتا❀
26 دی 93 20:27
مطالب بسیار خوبی میذاری شیرین جونم
مامی دریا
26 دی 93 21:50
من که هنوز بچه دار نشدم اما از نوشته هاتون استفاده میکنم عزیزم اگه با لینک کردن موافقی به من بگو
شیرین
پاسخ
چشم عزیزم
♥ایدا♥
28 دی 93 22:29
سلام شیرین جون به منم سر بزن خوش حال میشم با مطلب جدید اپ شدم
شیرین
پاسخ
چشم
♥ایدا♥
29 دی 93 21:46
ممنون که بهم سر زدی خوش حال میشم باهم در ازتباط باشیم شیرین جون
شیرین
پاسخ
چشم عزیزم منم خوش حال میشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کافه می باشد