نی نی کافه نی نی کافه ، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نی نی کافه

سرگرمی در کودکان

1393/10/13 16:42
نویسنده : شیرین
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

 

كودک يک ساله در كی از خطر ندارد. نكته ديگری كه در اين مورد برشمرديم " سازماندهی" فعاليت كودک بود. پر كردن اطراف كودك از اسباب بازی های جورواجوری كه دوست شان دارد منجر به دستپاچگی و گيج شدن او می شود. به جای اين كار، هر بار تنها يك اسباب بازی در اختيار او بگذاريد و به نوبت اسباب بازی ها را عوض كنيد. تری می گويد:"من وقتی می خواهم كتابی بخوانم يا حساب خريدهای روزانه ام را بكنم؛ از همين روش استفاده مي كنم، كتابم را به اتاق فرزندم مي برم و آن جا اول عروسك پشمالويش را به او می دهم، بعد از چند دقيقه توپ را و بعد از مدتي دو تا كتاب در اختيارش مي گذارم، به اين ترتيب او مرتب مشغول بازيی  و با هر اسباب بازي به نوبت حسابی بازی  می كند و سرگرم مي شود، و من هم به كارم میرسم ....

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

رضا و ناهید
21 دی 93 10:13
مطالبتون خوب و مفیده
شیرین
پاسخ
مرسی عزیزم
کوثر
21 دی 93 20:24
میتونم بپرسم این اطلاعات رو از کجا میارید
شیرین
پاسخ
من دوست دارم علاوه بر رشته ای که میخونم روانشناسی هم بلد باشم برای همین یک کتاب دارم که اینا رو از اونجا میبینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی کافه می باشد